MENU
AAA

Nagrody i wyróżnienia

Termo Organika jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień. Jesteśmy uznawani za jedną z najbardziej innowacyjnych firm w polskiej branży budowlanej.
Laur Konsumenta 2017
Termo Organika otrzymała Złoty Laur Konsumenta 2017 w kategorii Materiały Termoizolacyjne w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta.
Złota Budowlana Marka Roku 2017 dla Termo Organiki
Złota Budowlana Marka Roku 2017 dla Termo Organiki
Konsumencki Lider Jakości 2017
Termo Organika po raz szósty z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w kategorii "Producenci styropianu" w ogólnopolskim, prestiżowym programie Konsumencki Lider Jakości 2017
Budowlana Marka Roku 2016, Złota Statuetka w kategorii "Styropian" i "Kompleksowe Systemy Ociepleń"
Złote nagrody Budowlanej Marki Roku w kategoriach: styropian oraz kompleksowy system ociepleń przyznane firmie Termo Organika
Konsumencki Lider Jakości 2016
Termo Organika po raz piąty z rzędu, otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Producenci Styropianu”.
Budowlana Marka Roku 2015, Złota Statuetka w kategorii "Styropian"
Po raz kolejny Termo Organika została wyróżniona jako producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń tytułem - Złota Budowlana Marka Roku 2015 w kategorii "Materiały termoizolacyjne - Styropian".
Budowlana Marka Roku 2015, Brązowa Statuetka w kategorii "Kompleksowe Systemy Ociepleń"
Po raz kolejny Termo Organika została wyróżniona jako producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń tytułem - Złota Budowlana Marka Roku 2015 w kategorii "Kompleksowe Systemy Ociepleń".
Złoty Płatnik 2014
Termo Organika otrzymała prestiżowy Certyfikat Złotego Płatnika 2014 roku przyznany przez grupę ubezpieczeniowo-finansową Euler Hermes, w ramach Programu Analiz Należności.
Konsumencki Lider Jakości 2015
Termo Organika po raz czwarty z rządu (2012, 2013, 2014 i 2015), otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Producenci Styropianu”. Wyniki tegorocznej edycji potwierdzają przewagę produktów Termo Organiki nad konkurencją, zwłaszcza w zakresie jakości wyrobów.
Konsumencki Lider Jakości 2014
Termo Organika po raz trzeci zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Producenci styropianu” w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości 2014, zajęła też pierwsze miejsce otrzymując złotą statuetkę Budowlanej Marki Roku 2014. Jako jedyna firma z branży, posiada na wszystkie swoje wyroby prestiżowe Rekomendacje Techniczne Instytutu Techniki Budowlanej.
Budowlana Marka Roku 2014, Brązowa Statuetka w kategorii "Kompleksowe Systemy Ociepleń"
Termo Organika zdobyła w roku 2014 aż dwa wyróżnienia Rankingu Marek Budowlanych w ramach gali Budowlanej Marki Roku. Jednym z nich była Brązowa Statuetka w kategorii „Kompleksowych systemów ociepleń”, wręczona podczas Gali Wręczenia Nagród Budowlanej Marki Roku. W aktualnej edycji Rankingu celujemy oczywiście w złoto!
Budowlana Marka Roku 2014, Złota Statuetka w kategorii "Styropian"
W roku 2014 Termo Organika uhonorowana została między innymi Złotą Statuetką w kategorii „Materiały Termoizolacyjne - Styropian”, która potwierdza najwyższą jakość wyrobów styropianowych naszej firmy. Jest to prestiżowe wyróżnienie, umacniające pozycję naszej firmy wśród liderów rynku materiałów budowlanych.
Konsumencki Lider Jakości 2013
Termo Organika, największy producent styropianu w Polsce i jeden z największych w Europie, po raz kolejny została wybrana Złotym Laureatem ogólnopolskiego programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013, otrzymując złote godło w kategorii Producenci Styropianu. To kolejne wyróżnienie, potwierdzające najwyższą jakość produktów Termo Organika.
Konsumencki Lider Jakości 2012
To kolejna nagroda i sygnał z rynku potwierdzający pozycję lidera oraz wysoką jakość produktów firmy. Konsumenci wskazali wyroby Termo Organika jako najlepsze na rynku. Firma wyróżnia się na tle branży wyjątkową dbałością o jakość oraz innowacyjność swoich produktów. Konsekwentnie ulepsza produkty w oparciu o nowe technologie oraz własne, oryginalne rozwiązania. Dbałość o jakość wyrobów styropianowych po raz kolejny została doceniona przez konsumentów.