Nasza strona korzysta z plików cookie. Klikając Akceptuję wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z zasadami przetwarzania danych.
Zasady przetwarzania danych: https://termoorganika.pl/polityka-prywatnosci
Skorzystanie z programu sprzedaży flotowej BMW jest doskonałym czynnikiem motywacyjnym , ale nie tylko. Zespół Termo Organiki uzyskał wysokiej klasy codzienne narzędzie pracy, które wpłynie pozytywnie zarówno na rozwój firmy, jak i kontakty z klientami. Dodatkowo, dzięki szkoleniu BMW użytkownicy nowych aut zyskali m.in. nowe umiejętności radzenia sobie za kierownicą w ekstremalnych warunkach, co w oczywisty sposób wpłynie na ich pewność poruszania się po polskich drogach.
Przed sezonem wakacyjnym odbyło się zorganizowane przez BMW profesjonalne szkolenie dla kierowców nowych aut. W czasie całodziennych zmagań na torze uczestnicy szkolenia sprawdzili zarówno swoje umiejętności, jak i możliwości nowych samochodów, poddając je próbom nagłego hamowania, kontrolowanego wyjścia z poślizgu, jazdy po torze na czas czy omijania ruchomych przeszkód. Załoga Termo Organiki miała także możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami BMW podczas prezentacji rozwiązania BMW Connected Drive, dzięki któremu kierowca może sprawdzić: ciśnienie w oponach, zamruganie światłami, wietrzenie samochodu, zsynchronizowanie kalendarza, jak również zdalne otwieranie i zamykanie samochodu.
Marka BMW dotrzymuje od wielu lat obietnicy bardzo wysokiego standardu jakości, który zauważalny jest nawet w najmniejszych elementach konstrukcyjnych i tym samym wpisuje się w strategię Termo Organiki.
- Słyniemy z tego, że oferujemy produkty o sprawdzonej i uznanej jakości, które posiadają prestiżowe Rekomendacje Techniczne i Jakości RTQ Instytut Techniki Budowlanej. Tak jak marka BMW w swoim segmencie jest uznawana za symbol najwyższej jakości, luksusu i lidera rynku pod względem innowacyjności, tak w branży materiałów termoizolacyjnych taką pozycją cieszy się Termo Organika – mówi Witold Rams, wiceprezes Termo Organiki - Jesteśmy producentem oryginalnego styropianu w kropki, tzw. Dalmatyńczyka i jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek grafitowy styropian o doskonałych właściwościach użytkowych i najkorzystniejszym współczynniku przewodzenia ciepła. Cenimy również fakt, że BMW koncentruje się na bezpośrednich odczuciach klienta. Każdy, kto nabywa nowe auto BMW ma zagwarantowaną radość z jazdy. Dbamy o nasz zespół i właśnie dlatego chcemy, żeby jemu również ta radość z jazdy towarzyszyła w codziennych obowiązkach. Wiemy, że członkowie naszego zespołu są tego warci.
Samochody BMW oraz zespół Termo Organiki zdali trudny egzamin na wyścigowym torze, a najlepszym dowodem na to jest materiał filmowy