Nasza strona korzysta z plików cookie. Klikając Akceptuję wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z zasadami przetwarzania danych.
Zasady przetwarzania danych: https://termoorganika.pl/polityka-prywatnosci
Laur Konsumenta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce i niezależne potwierdzenie silnej pozycji nagrodzonej firmy oraz jej dużej popularności. Laur przyznawany jest od 2004 roku. W konkretnej branży ankietowani typują swoją firmę/markę. W najnowszym plebiscycie sondaż prowadzono telefonicznie oraz poprzez ankiety internetowe. Tradycyjnie o kolejności miejsc zadecydowała liczba oddanych głosów. Termo Organika znów wyprzedziła konkurencję w swojej branży „Producenci Styropianu” wygrywając z kolejną firmą różnicą 11 punktów procentowych. Na Termo Organikę głosowało 30% respondentów. Kolejna firma miała 19% wskazań.
Termo Organika konsekwentnie od lat zdobywa najwyższe wyróżnienia w prestiżowych badaniach rynku i plebiscytach jakości, np. „Budowlana Marka Roku”, „Konsumencki Lider Jakości”, czy jak teraz „Laur Konsumenta”. Jakość styropianu Termo Organiki od lat potwierdzają Rekomendacje Techniczne i Jakości Instytutu Techniki Budowlanej oraz ponad dwudziestokrotne, pozytywne kontrole parametrów, przeprowadzone przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz podległemu wojewódzkie jednostki. To chlubny wyjątek w branży producentów styropianu. Wszystkie wyniki badań produktów styropianu są dostępne na stronie GUNB (www.gunb.gov.pl) oraz na stronie firmowej producenta. Lider rynku zdobył również: „Certyfikat Europejskiej Gwarancji Najwyższej Jakości" oraz wyróżnienie „Laureat Programu Promocji Jakości" przyznawane przez Europejską Kapitułę Jakości i Ekologii. Firma otrzymała także "Orły Polskiego Budownictwa" - wyróżnienie w kategorii producenci materiałów budowlanych.