Nasza strona korzysta z plików cookie. Klikając Akceptuję wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z zasadami przetwarzania danych.
Zasady przetwarzania danych: https://termoorganika.pl/polityka-prywatnosci
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program mający na celu wyłonienie najlepiej ocenianych jakościowo marek i produktów dostępnych na rynku. Co roku w badaniach przeprowadzonych na próbie kilkunastu tysięcy konsumentów zidentyfikowani zostają liderzy jakości w najbardziej popularnych branżach i kategoriach. Projekt z roku na rok ewoluuje. W ostatnich edycjach zastosowano m.in. badania kwestionariuszowe, eksperckie dotyczące kwalifikacji marek, face-to-face z konsumentami oraz badania opinii - online.
Konsumencki Lider Dekady 2011-2021 to podsumowanie głosów i opinii konsumentów zbieranych przez dziesięć lat trwania ogólnopolskich badań. W programie podczas dekady wzięło udział ponad 130 tysięcy respondentów.
Najważniejsze fakty związane z marką Termo Organika:
Respondenci przypisywali również skojarzenia dotyczące badanych marek. Przy marce Termo Organika wskazywali m.in. „Ciepło”, „Oszczędność energii”, „Doskonała izolacja”, „Solidność”, „Nowoczesność” oraz „Ocieplenie”. Termo Organika wyprzedziła wszystkich badanych producentów styropianu.
Jakość styropianu Termo Organiki potwierdzają Rekomendacje Techniczne Instytutu Techniki Budowlanej oraz już kilkunastokrotne pozytywne kontrole parametrów i jakości przeprowadzone przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Nadzoru Budowlanego (WINB). To chlubny wyjątek w branży producentów styropianu. Wszystkie wyniki badań produktów Termo Organiki są dostępne na stronie GUNB (www.gunb.gov.pl) oraz na stronie www.termoorganika.pl/komunikata-jakosciowy .