Nasza strona korzysta z plików cookie. Klikając Akceptuję wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z zasadami przetwarzania danych.
Zasady przetwarzania danych: https://termoorganika.pl/polityka-prywatnosci
21 marca w Łazienkach Królewskich wiosnę przywitali zaproszeni przez Omenę Mensah prezenterzy pogody różnych stacji telewizyjnych, m.in.: Aleksandra Kostka, Małgorzata Tomaszewska-Słomina, Milena Rostkowska-Galant, Anna Dec, Jarosław Kret oraz Maciej Dolega. Popularna gwiazda telewizyjna w czasie eventu oficjalnie poinformowała o objęciu roli ambasadorki marki Termo Organika, producenta styropianu w kropki i Kompletnego Systemu Ociepleń.
Spotkanie stałą się okazją do zaprezentowania nowej linii farb wewnętrznych „Omenaa Line”, którą Omenaa przygotowała wraz z Termo Organiką. Zaproszeni goście jako pierwsi mieli okazję wypróbować nową kolekcję farb sygnowaną przez Omenę Mensah oraz stworzyć wspólny, profesjonalny obraz "Wiosna", który zostanie zlicytowany na cel charytatywny. Szkic obrazu przygotowała genialna ilustratorka Olka Osadzińska. Dochód z licytacji dzieła namalowanego przez gwiazdy zostanie przekazany na projekt budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.
- Dla mnie i mojej fundacji największym marzeniem i zarazem wyzwaniem jest zebranie pieniędzy na projekt w Afryce i zrealizowanie tej inwestycji. W ramach działalności fundacji staramy się pomagać najbiedniejszym dzieciom w Afryce w zdobyciu wykształcenia. – mówi Omenaa Mensah, prezes fundacji Omenaa Foundation - Szukając sponsorów do mojego kalendarza nawiązaliśmy współpracę z Termo Organiką. Okazało się, że mamy wiele wspólnego i razem możemy zrobić kilka ciekawych projektów, owocem jednego z pierwszych jest wprowadzenie nowej linii farb „Omenaa Line”, a to dopiero początek współpracy.